Tuesday 18 October 2011

mula..mula

Dimulakan dengan BismillahirRahmanirRahim...

Hari ni aku selangkah kehadapan..setelah berapa lama asyik membaca blog org je..tah cam mana ada semangat nak bukak blog sendri..padahal masa sekolah2 dulu paling tak suka tulis diary sebab bila tulis part2 yang rahsia mesti kakak2 baca pastu bocor kan rahsia kita satu rumah..aduhh..time tu malu la ngan mak abah..diorang suruh sekolah bukan suruh skodeng mamat2 handsome kat sekolah..heheh.. 

Tu pasal la aku tak berapa gemar nak menulis diary.. Tiap-tiap tahun ada je diary untuk aku, tapi page yang bertulis nya 3 bulan pertama je..yang lain-lain nye kosong..konon-kononnya simpan dlm memori ni je..hehe last-last bila kene brain wash dgn air yassin ngan air zam-zam (sbb nak exam..kan..cuci otak la sket) hbs memori aku kosong..hahaha

So kali ni..aku sangat teruja nak membelog sbb kali ni aku tak tau pun de org bc ke tak kisah aku..yang penting aku de tempat utk meluah..membebel..bergossip..dan menyimpan mcm2 alkisah selagi tak di serang virus dan data2 aku tak di hag maka mesti tak hilang memori dlm ni kan..kan..so mari kita enjoy membelog..
yabeda beduuuuuu....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih daun keladi, ada masa comment lagi okeh =D