Sunday 15 September 2013

Hantaran dari paper fan

Assalamualaikum..

Ok..ok..rasanya lama sangat nak post pasal hantaran ieda.. Tak boleh salahkan masa la kan.. aku tau aku yang kena pandai arrange kan masa..kan? Bukan apa.. lately aku quite busy ulang-alik ke hospital, pegi ziarah adik bongsu kat wad.. Insyallah tak ada yang serious, Dr. suspek ada batu karang kat saluran hati dia.. Alhamdulillah dah buat laser buang batu tu.. Insyallah..mudah-mdahan semuanya akan kembali seperti biasa..

So sementara aku diberi kesempatan oleh Nya...kesempatan masa dan kesihatan ni, lebih baik aku langsaikan apa-apa yg tertunggak.. Ok dengan segera, sekarang juga aku update Hantaran eida tanpa bunga tapi ganti dengan paper fan pada dulang tu..


Hah..ada rupa tak macam kat backdrop pelamin yang aku update dulu dalam entry yang lepas. macam ni lah ghupe nye..bak kata org perak..huhu..tujuan asalnya warna yang kitorang dah setuju ialah warna turqoise, peach... last-last jadi ler macam-macam peach sebabnya bila beli kertas warna nalau je habis guna... bila nak beli lagi, warna yang asal tu habis aje.. so aku terpaksa match kan warna peach yang seangkatan..haha, So ni ler trial yang aku buat..nampak memberansangkan..hahaha--- nampak gaya puas hati tu =P
 

Yang ni  bekas cincin untuk cik abang sayang, katanya... saje aku minimize kan paper fan dalam dulang ni.. supaya watak utama tertonjol lebih.  


Close up sikit...



Kasut buat si dia



 Set Kemeja dan Slack



Purse dan belt



 Minuman Arab berperisa...macam manisan la



Bekas buah-buahan
 



Jumlah kesemuanya hantaran untuk en. suami tersayang..



Sireh junjung tempah aje.. Yang tak de dalam gambar close up ialah hantaran cadbury, kotak kek, dan sireh junjung.. Memandangkan majlis pun dah berlalu kan.. jadi aku bersyukur lah sebab pengantin suka.. alhamdulillah. Lepas ni kalau panjang umur, ada jodoh adik aku kahwin..boleh lah aku ambik tender buat hantaran lagi sekali.. Again, aku rasa nak buat something yang berbeza juga..mungkin dari kain jeans..hehehe

sekian, wassalam



next....buat sendiri paper fan 
 
 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih daun keladi, ada masa comment lagi okeh =D