Monday 9 September 2013

Hantaran to Mr. Suami

Assalamualaikum..

Amboi berkulat-kulat dah blog ni sebab lama nau tak jengah2 (bak kata orang Melaka) hehe.. Nak kata busy..tipu sangat.. Nak kata tak ada cerita..banyak.. ermmm, hanya blogger2 yang sepesen dengan aku saja yang memahami... bila dah cuti menaip, mengkarang, meng gossip... jawapnya nak sampai mode mcm asal memang berkulat lah baru mula balik.. Ni aku fikirkan sebab janji-janji aku dlm previous entry nak upload kan pasal gubahan hantaran yang aku buat untuk eida dan husband la makanya aku gagah kan tangan menaip juga w/pun ditengah2 mlm rembang ni..

Memandangkan pengantin tak cerewet langsung pasal warna tema..so aku decide sendiri.. kalau hantaran dari pihak lelaki untuk pengantin perempuan aku cadangkan warna creme, dark brown dan hijau.. Memang rezeki pengantin.. kebetulan ada birthday voucher SSF..ermm apa lagi aku ambik la mix bouquet yang ada kombinasi warna creme dan hijau seperti yang kami dah persetujui. Ok aku tak mau membebel pepanjang..nengok je lah.. oppss terlupa, pengantin nak buat ala-ala hantaran diserang ladybird tu yang nampak ladybird merayap tu...








Hantaran Pengantin lelaki untuk Pengantin perempuan =)

Cincin risik dan batal air sembahyang

wow..electric shock!! handbag...niceee


bekas buah-buahan


coklatss


set wangian


Kasut + Purse

Alhamdulillah...semuanya selamat diselesaikan hingga ke hari terakhir sebelum majlis pernikahan.. Over all aku sangat happy sebab dapat buatkan hantaran untuk my lovely sista...Ida dan en.suami-nya.."Segala kekurangan mahupun cacat cela di mata awak Kak Jehan minta ampun dan maaf tau"


So..sampai jumpa lagi di next entry..daaaa =) 

 next will be...hantaran to Lovely Sista

No comments:

Post a Comment

Terima kasih daun keladi, ada masa comment lagi okeh =D