Wednesday 23 November 2011

Ye ke?? "AKU SAYANG GILE AWEK AKU..

Assalamualaikum..

Entry hari ni sekadar mengisi masa lapang dan sebagai ingatan "REMEMBER ME" untuk diri sendiri, adik lelaki ku, abangku, sepupu2 lelaki dan semua memember seislam dengan aku..ini untuk kamu~


Ye ke?? AKU SAYANG GILE AWEK AKU..

saya suka tengok jari awek saya...cantik
betul ni sungguh sampai takut nak pegang...
bukan takut patah...
takut nanti jari kitorang tak boleh tolong each
other di satu hari yang giler forever
depan yang maha Esa


saya suka tengok rambut awek saya...
cantik betol ni sungguh
sebab tu saya belikan tudung...
bukan sebab jeles
orang lain tgk jugak....
tapi sebab saya nak tgk rambut iklan pantene dia
sampai bila2...
bukan yang terbakar dek api neraka di suatu hari
yang giler forever


saya suka tgk body awek saya...
cantik betol ni sungguh
sebab tu saya belikan dia telekong
supaya mase dating dengan kekasih die yang
utama dia lagi cantik dan berseri menghadapNya
saya pun tumpang dapat pahala
pheh syoknye


saya sedih tengok awek saya
tak tido tak makan rindu kat saya
saya pun macam tu juga
ada problem yang sama
die tanya apa ubatnya?
saya pun bagi die Quran untuk penenang jiwa
semoga lebih cintakanNya dari saya


saya sedih tengok awek saya
selalu pesan macam2 kat saya
makan, minum, drive elok2
tapi bila tengok movie sama2
burn asar maghrib gitu aje
die tak kata aper
berdosanye saya....


kesimpulannya saya memang sayang dia
nak jumper die giler forever
yang forever punye forever
di dunia dan akhirat terutamanya
janji nak share heaven sama2


semoga kami saling mengingati
dosa sendiri pun infiniti...
nak tanggung dosa dia lagi pulak lepas ni...
semoga kami menginsafi diri
Ya Allah ampunkanlah kami.... 


wassalam..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih daun keladi, ada masa comment lagi okeh =D