Tuesday 24 January 2012

lepaks² di Desa Waterpark

Salam..

Macam biasa ler memandangkan cuti agak panjang bagi org² yang bekerja macam kami ni hah walaupun hanya 2hari tu dah kira berbaloi ok, so apa lagi kami pun mengarang ngarang le aktiviti apa nak buat selain aktiviti masak masak dan makan makan plus anak masing-masing cuti 1minggu tak hinggat!!

-google pic-

So we decided to go to Desa Waterpark yang tepi highway tu...bagi aku ni 2nd time aku pergi taman tema air..hehehe sadis kan..huhu..yelah kalau orang tak bawak siapa nak pergi sorang².. 1st time aku pergi dulu di Tiara Beach Resort, PD..dengan Echa, Kechik and Farah masa bulan 10/2009 kalau tak silap aku.. Tapi tak berapa tema lah tempatnya..pasal tak sehebat Desa Waterpark yang aku pergi ni..heheh almaklumlah baru dua tempat yea..

Actually sebelum sampai sana, macam macam dah khabar angin "kitorg" (kakak² & abang ipar aku) dengar.. ada yang katanya nanti gatal²..pastu air kotor ler..tapi peduli apa, tak pergi tak tau kan?? Jalan aje...walaupun kami tak tau jalan ke sana yang penting redah aje, follow signboard.. Dan akhirnya sampai. Hehe bagi aku siapa yang kata tak best dia tipu...bagi aku yang baru dua kali pergi taman tema air ni, aku rasa best gileeeeeesss....hahaha tu belum pergi sunway lagoon kan..kan?? Kalau pergi jangan jangan gile betul²...eee jangan selisih,, Macam biasa ler aku pergi mestilah bawa Danish sekali kan..abah Danish tak nak pergi tak pe, janji myDanish mesti kene bawak..hehe

 Anyway apa yang aku boleh cakap sangat best bagi sesiapa yang rasa nak:
enjoy but ikut budget 
Adult : RM24
Child : RM17
+
bawa own potluck 
 sebab security tak check sangat pun yang penting cover line baik punya  
+
  tenang & easy to find the location
+
more than 4 section
of course yang paling best tempat mandi kanak² paling warna warni


Picture yang lain-lain nanti sempat akan ku upload kan yea..yang penting memang best,, and we decide to go again...bila?? tak tau lagi maybe next midterm~

ok,, that's all...
wassalam~

 

2 comments:

  1. Seronoknya dapat mandi-manda.. :)

    ReplyDelete
  2. sekali-sekala memang seronok giless..hehe tapi tak sempat upload gambar lain-lain..nanti ye =)

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi, ada masa comment lagi okeh =D