Tuesday 11 December 2012

Istanbul aku datang

Bismillahirahmanirahim

Untuk filem Istandul aku datang aku boleh bagi 4 bintang..sebab sangat catchy, happy go lucky, dan sangat cute aksi-aksi Lisa Surihani dan Beto Khusairi plus stail Lisa yang weird but comel-comel gitu, sesuailah dengan watak dia dlm cerita tu. Kalau belum tengok baik korang cecepat tengok, rugi sangat tak tengok aksi Lisa, dan aku respect dia memang pandai bawa watak, serious menjadi..lucu, sometime emotional..

So tak salah kiranya kita close up sikit, aksi-aksi budak comel di Istanbul ni okeh =) sorry yea..siapa tak suka tak yah tengok..hehe














 

7 comments:

  1. suka tgok lis akat filem ni...comel sgt2 ..kan..

    ReplyDelete
  2. suka tgk.. cantik-cantik visual dia kan.. lisa pun suka je tgk pakaian dia..

    ReplyDelete
  3. lyeen..comel kan..saya super suka nengok dia

    ReplyDelete
  4. ayu, memang-memang view kat sn mendamaikan je sesuai dgn lisa & beto =D

    ReplyDelete
  5. serius memang lisa comel... macam best je IAD ni...

    ReplyDelete
  6. dah tgk...CD je hehe...cantekla lisa buat rambut camtukan..comel je =)

    ReplyDelete
  7. aimaniman :serious best, cepat-cepat tgk.. ppsstt..kalau tak nak beli CD atau astro 1st, tgk je kat malayfullmovies..hehe


    mummy Danisha: comel, perm-perm gitu rambutnya..kalau maggi dah lama kene telan..hehe

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi, ada masa comment lagi okeh =D