Thursday 12 April 2012

tak terasa..

Assalamualaikum..

Sebenarnya cuti satu hari ni macam-macam yang aku tak terasa..hehe, almaklumlah semenjak dua menjak jadi ibu bapa ni rasa satu hari tu macam satu minit aje..Hah benda-benda ni yang aku tak terasa sempena cuti satu hari ni:

yang pertama : Tak terasa ke-syok kan satu hari bercuti ni sebab banyak sangat benda nak kene settle.. ingat kan boleh le lepak2..tido panjang sikit ke..p beronggeng kat mall mencuci mata ke..hehe.. but alhamdulillah yang tertunggak dh settle..

yang kedua :  Serious betul2 aku tak terasa yang ada gegar/ goyang/ pening kepala..ke sebab aku syok sangat berborak ngan makcik aku tak perasan?? tah ler..but again alhamdulillah semuanya selamat Tsunami pun tak jadi..cuma gegaran yg boleh tahan juga kuatnya..sebab member2 semua kata terasa gegar...tapi mungkin ke warning dari yang Esa..mengingat kan umatnya yang selalu leka dengan duniawi..aku la tu...

sebenarnya 2 benda je yang aku tak terasa..anyway lets see pic yang kami tangkap masa on the way p singgah rumah makcik kat cheras..enjoysss 


jarikudiy.blogsport.com
Danish tak suka cap..tapi ibu suka..hehe


~ mood baik la tu ~


jarikudiy.blogspot.com
Danish ngantuk sangat




jarikudiy.blogspot.com
dah kepenatan



wassalam..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih daun keladi, ada masa comment lagi okeh =D