Thursday 20 September 2012

Bila Danish sarung jersey

Bismillahir rahmanir rahim..

Hakhak..title macam layak masuk worldcup pulak kan.. Tak mungkin tersenarai pun, layak pun idak..hahak.. Cite pasal hero aku yang sorang ni..sekali pandang...dua kali pandang...berkali-kali pandang.."semart" jugok tengok Danish menyarung jersey. Tinggal lum pandai 'kick ball' je, bila suruh 'kick bal'l dia pegang bola nak baling..tu pun kebelakang peginya..Pandai dah anak ibu ni.. Masa aku pakaikan Danish Jersey ni genap dia umur setahun 14hari.. 

Sekarang dah nak pandai cakap.. Alhamdulillah, walaupun "ke-Hero-an" Danish kadang-kadang buat aku naik hangin satu badan, tapi aku bersyukur sebab Danish sihat, bijak, dan terang hati..bila dikenang-kenang balik ni je lah masa nakal dia yang aku kene hadap..bila dah besar nanti mesti aku rindu dan terkenang2 masa nakal dia..

So masa ni aku tangkap guna wc lappy je, tu yg dlm keadaan duduk je..lepas ni boleh le tambah koleksi Jersey utk Danish..

:

:

:







No comments:

Post a Comment

Terima kasih daun keladi, ada masa comment lagi okeh =D