Tuesday 18 September 2012

MC kembali

Bismillahir rahmanir rahim..

dah bersawang dah nampaknya blog aku ni..sedih rasanya =( banyak benda yg aku miss untuk ceritakan kat sini..pejam celik-pejam celik, ramadhan berganti syawal..dan ni dah nak raya haji pulak dah..kesian betul..

Anyway aku tak kan lupakan pengalaman tahun pertama aku berpuasa dan beraya dengan Danish yang dah pandai nak buat macam-macam..hehe, seronok tapi penat ya rabbi..

Laaa..dah tersasar tajuk hari ni..hehe sebenarnya nak cerita, aku sangat happy sebab MC dah kembali..hehe Master Chef la...so apa lagi copy resepi la..apa lagi..buat nye tah bila tah dapat buat.. selalu je tak sempat..

Yahooooo..happy sangat ni, MC dah come back..kalau buat banyak2 rancangan mcm ni pun tak pe..daripada bnyk rncg hiburan je..=)


so..mlm ni sure aku layan lagi MC..feberet tu..heheh
papai

wassalam~

No comments:

Post a Comment

Terima kasih daun keladi, ada masa comment lagi okeh =D