Sunday 17 February 2013

Giveaway suprise

Assalamualaikum..


Agak berabad jugak la khabar gembira ni, baru ni sempat nak di war-war kan..hehe. Suatu hari dulu aku pernah join satu giveaway? [entry dulu] Hah, dapat teka tak apa nak ku khabo kan kat sini??Yeahh...that's right, pandai pun.. alhamdulillah..macam biasalah en.juri kita random.org telah memilih aku..apasal dia pilih tu aku tak pasti.. yang penting niat asal aku join dah sangat tersasar, sebab mula-mula tu pasang niat dapat menang yang edit full blog & header pun best sangat dah pasalnya aku ni kan tangan bangku..???..tangan kayu..?? boleh lah apa je. Tak arif bab-bab coding meng edit blog / header ni.. so kalau menang yang tu kan dah senang keje aku..

Tapi, ini lagi special, aku menang peplum rupanya, bukan baju je..sepasang pulak tu..siap dengan kain lagi.. Alhamdulillah  sponsor dan of course lah pada cik penganjur Huda Syafiqah


 
Jom blogwalking dan jengah cerita terbaru cik penganjur :
dan cik sponsor untuk peplum aku yang cantik tu..hehe :

AtenJarn online Butik


Terima kasih daun keladi..
ada peluang boleh menang lagi


wassalam

4 comments:

Terima kasih daun keladi, ada masa comment lagi okeh =D