Monday 8 April 2013

Dari pasaraya sampai pasar malam

Assalamualaikum..


Dalam tak sempat pun
aku cuba curimasa menjengok sygku si jaris sincerely ni..
dan update apa yg terbuat hari minggu..

Memang kami adik beradik hantu pasar malam (pm)..pantang dgr nama mesti nak singgah punya..pasal tulah kalau dompet kosong, hehe minta maaflah time tu barulah tak kenal pasar malam.. mana taknya kalau pergi pasar malam tak habis rm50 bkn pergi pm namanya..hehe


So ni lah sebahagian hasil borongan aku bersama-sama kaklong ku =)
Popia basah Zaiton.. berhantu tahu popia ni, rasa 1 nak 2..rasa 2 nak 3..eeeee..berhantu..berhantu


Yang ni memang 5 star..superb..marvellous.. Kalau boleh tiap minggu nak cari..Charkuehteaw.. Dah kering sebab banyak destinasi yg disinggah, sampai kering kuahnya



Inilah akibatnya kalau lunch kononnya nak makan yang simple je..huhu simple lah sangat.. last-last petang menggila lah mencari benda yang boleh di makan.. Itu yang memborong tak ingat kat pm tu..nasiB baik hari tu ada pasar mlm..  

Ni lah yang aku makan tengahari tadi hingga mendorong aku ke pm pulak..sebab perut masih berkeroncong..Chicken lasagna.. Instant.. cepat dimasak sedap di makan..sekejap je tahan..huhu..

Untuk lasagna ni, jenama Tricious, aku beli kat Ong Tai Kim je..
Harga ada promotion RM6.99..aku bagi 4 star sebab tak kedekut cheese dan ayam juga flavour bolognese yg banyak, terasa hingga ke titisan terakhir..ecewah..kuikuikui..

Cuma terkilan sebab ada 1 tingkat je, gambar kat kotak bertingkat-tingkat =(
Anyway dia bukan ada flavour chicken and meat je tau.. dia ada flavour spinach lagi.. Next time boleh beli lagi lah.. Try rasa lain pulak.


sekian,
wassalam..
da~ 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih daun keladi, ada masa comment lagi okeh =D