Thursday, 24 January 2013

Danish ikut Sambutan Maulidur Rasul


Assalamualaikum..

Salam Maulidur Rasul semua..Hari ni 12 Rabiulawwal 1434 Hijrah, hari lahir Rasulullah S.A.W. junjungan tercinta. Sana sini berarak sambil berselawat keatas Nabi, ermmm macam baca berita pulak dah.. Hehee..pagi tadi Danish ikut atuk sama-sama berselawat dan berkumpul kat masjid. Tapi atuk berselawat kat dalam, Danish kat luar kena ganyang dengan kakak2 dan abang2 yang geram dengan dia, sambil main kejar-kejar. Semoga Danish jadi anak yang soleh bila besar nanti insyallah.









 Macam tu lah gayanya Danish pakai Baju Melayu ikut atuk pergi Masjid..siap songkok, tapi tak mau pakai sampin..gambar kat atas tu ambik masa hari raya 2012 hari tu.. ambil dari album tu yang blur =(

sekian..
wassalam

7 comments:

  1. comelnye die... geram aunty tengok...nasib jauh, kalau dekat memang aunty dah peluk2 ngan cium2 dia dah... ^_^

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. takpe..takpe.. usaha tangga kejayaan =)

      Delete
  3. Replies
    1. tq ceqgu..bebudak bl kena bj melayu terserlahlah kejantanan dia..hikhik

      Delete

Terima kasih daun keladi, ada masa comment lagi okeh =D