Tuesday 25 December 2012

Segmen Blogwalking Rilex Cool


Assalamualaikum..

Blogwalking..oh blogwalking..sambil sedut strawberry smoothies dari coolBlog, terbayang..ohh cool nyaa.. mesti aman nyaman rilex dan cool je kan. oK, Straight to the point blogwalking (bw) merupakan satu-satunya sukan harian tanpa peluh bagi mengetatkan urat-urat jari jemari..hehe kidding.
 



Blogwalking ni sangat penting 1. utk perkenal kan link blok kita kpd blogger-blogger lain, bila orang tahu kewujudan blog kita melalui link tadi, baru lah ramai-ramai boleh terjah sekaligus 2. meng up kan jumlah followers kita di atas ke'follow' an mereka ke blog kita selain tu bw memolehkan blogger2 baru macam aku ni hah 3. kenal mengenal lebih dekat sbb kita dari mcm-mcm negeri kan dan last sekali dengan bw kawan2 kita 4. tahu yang kita masih hidup dlm alam blog ini itupun kalau kita bw & hai2 mereka..

So, moral of the story: jom lah ramai-ramai join segmen kat atas tu utk realisasi kan kebaikan-kebaikan yg aku senaraikan tu.
Wah terlebih sudah..  


ok, sekian
wassalam.. 

6 comments:

  1. singgah balas kunjungan..dr segmen yg sama...dah folo cni juga.... tq folo blog saya tau..salam kenal,..comel si Danish tuu..

    ReplyDelete
  2. okeh tq..

    nak service blh la singgah situ =)

    ReplyDelete
  3. Assalam..
    singgah balas jejak..juga dr segmen yg sama..=)
    husna dah follow sini jugak..

    ReplyDelete
  4. salam kenal :)

    singgah dr segmen yg sama..done follow :)

    jepmputlah singgah di http://shazreena-reena.blogspot.com/2012/12/segmen-blogwalking-rilex-cool.html

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi, ada masa comment lagi okeh =D